Diskuse k tématu: Obecná diskuse ke konci světa

Reklama
Tak si užívejme!
Autor: Petr | 12.02.2009 09:22:54
Lidi, vy tomu blábolu fakt věříte? Tak proč nevyberete prachy z banky a neužíváte si? kdyby ste tomu opravdu věřili, tak už máte napůjčované miliony a žijete si jinak!
Re: Tak si užívejme!
Autor: Tonda | 12.02.2009 09:50:31
Super nápad, ještě dnes začnu obíhat banky...:-)
Re: Tak si užívejme!
Autor: Bountys | 02.01.2010 22:43:10
Prawe tim ze zacnes obihawat banky ,dawas najevo tomu ze v to oprawdu weris...omg
NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: NiCoLa_x3 | 09.05.2010 14:13:12
:-)
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: lenka | 19.07.2010 09:28:51
ano ,naprosta pravda ,jak bude naloženo se všim...
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: Petr Baník | 03.09.2010 14:48:11
jsem neví od 2012 ?,ale mě neříct na rok 2012 a já jsem myslíme konce v česku ?????? nebo co dále pokud flim jsou 2012 ? a lídí také konec ?
děkujeme pro vás !.
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: Br!stle | 09.12.2010 23:18:29
Kolik jsi toho vypil, než jsi napsal tento příspěvek?
Nebo, že by nějaké drogy?




Konec
Autor: Phoenix | 06.03.2012 23:37:30
Lidi bavite se o picovine kazdy ma vlastni nazor proc mu ho brat , ? asi takhle bylo by zajimave kdyby to bylo splneno konec sveta i ja k tomu mam sklon ale nevyvracet nikomu nazor kdyz sam neo co se opravdu muze stat ....!
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: Iveta Karnetová | 12.11.2012 12:18:37
je to cizinec určitě,přeložil si to v překladači.
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: sibila | 14.01.2011 14:20:56
r.2012 bude ale konec EU ,a maso s dioxiny nebudeme muset dovážet a.
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: Tessie | 28.10.2010 19:00:15
ja to viem tiez :) nebude :)
http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Elis | 03.01.2011 21:36:10
přesně tak. V Bibli je to vše napsané dopředu jaký bude konec a Biblická proroctví se vždy plní.
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Zuzka B | 08.01.2011 10:09:57
Ále bible.... Nechci Ti brát víru v Boha to v žádném případě, ale v dnešní době se divím, že ještě někdo vůbec může věřit... Já také věřím, né v Boha ale v nějakou vyšší sílu která rozhodně nemá podobu vousatého pána sedící na obláčku, ale ani v zeleného mužíka..Po zprávách co se děje ve Světě od Nového roku jako jsou tisícovky mrtvých ptáku padající z nebe vyplavené ryby kterým chybí oči... To je k zamyšlení nemyslíte? Mě hned napadl film 2012. Netvrdím, že věřím naprosto všemu jako například přesnému datu... Ale kdyby bouchnul jenom Yellow stone tak jsme všichni v... na 2 roky by se tu zatmělo prachem a s námi všemi by byl konec a to přijde tak i tak!! Příroda se jen brání, je nás tu moc takže potřebuje očistku, i proto si myslím že dřív nebo později něco přijde a my stím nic neuděláme!Stačí aby skolaboval vesmír to nikdo nepředpoví, může se to stát i dřív než stačíš dočíst tudle větu :)Nechápu že většina lidí říká že jich se to netýká možná další a další generace, ale to je ta největší hloupost proč by se nás to nemělo týkat? protože žijeme zrovna my? Je to přirozený koloběh života a já osobně si myslím, že se toho dožiji.Je to čistě jen můj názor možná trošku zmateně napsaný, mám toho tolik co říc :) Ale jsou to jen spekulace..Ráda si přečtu vaše názory které mi tyto teorie vyvrátí nebo naopak potvrdí.Udivuje mě jak spoustu lidí píše NAŠE planeta to mi přijde dost směšný, Země vůbec není Naše planeta..No ale to už se moc rozepisuju a moc hloubám ve svých myšlenkách :) na závěr můžu jen říct né jen těm co věří, ale hlavně skeptikům : Ještě se budeme divit ! Hezký den všem!
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Marcik | 19.01.2011 14:47:37
Souhlasím s teorií,vlastně faktama,že se stane něco převratného a zádadního.Od mala mě lákalo tajemno,četla jsem hodně knih o všem a nyní v dospělosti(30) mě to přitahuje ještě víc,právě studuju vše o Mayské kultuře,taky byly takto,no myslím daleko víc,vyspělá civilizace
a konec-zmizla,protože už nebylo kam jít...taky mívám vize ve snech,jsem senzibilní člověk myslím,asi mi kdekdo neuvěří,ale mě se
stalo toto-před spaním jsem dočetla Janovo zjevení,kde se píše o zániku světa,nejsem křesťanka,ale věřím v Boha a té noci se mi zdál
sen,v kterém bylo veliké opakující se číslo-18!Tam se přece píše-přijdu nečekaně,jako zloděj v noci,dobře tomu,kdo bude připraven...tak jsem si dala do spojitosti,ohledně toho výpočtu kalendáře-den sem,den tam,myslím,že to bude dřív...to ať si posoudí a připustí každý z nás.Mají nastat po této apokalypse posvátné roky,
zůstane jen dobro...vím že to zní jako pohádka,ale je na čase,ne?
Pořád víc se utvrzuju v tom,nezabývat se vůbec materializmem do budoucna,vše se zničí,nejhorší je,že letos doplatíme úvěr a zbyde nám jen rok na užití si krás světa.Nač šetřit,snad jen na zásoby možná..Uvidíme...ale já se docela těším na Zlatý věk...jen mám obavu o mé dítko...a rodinu.
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Kveta | 20.12.2012 19:01:49
Dobry den, kdyz zustane jen dobro, tak to jsou deti,ktere zatim nejsou zatizeni zlem a jak se budou o sebe starat, kdyz nic neumi,kdo jim pomuze preci dospeli lide jsou vsicky pokriveni. Mejte se krasne.
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Veronika | 03.02.2011 13:22:57
Přesné a hlavně výýýstižné .Určitě s tebou souhlasím.Nikdo si nemůže být jistý datem 2012, stejně tak jako datem právě ,,běžícím,, je tolik katastrof kolem nás,že je jen otázka času kdy to vyvrcholí do úplného konce...Třeba já bych dala hlavu za to,že v našem městě NIKDY nemůže být povodeň a když se nám to nedávno stalo(Chrastava) bejvala jsem málem o tu hlavu přišla :-) :-( od té doby se ve mě mnohem víc utvrdilo to, že opravdu člověk musí počítat se vším. Nejen s běžným životem..Hrozně bych si přála aby tohle všechno byl jen ,,pouhý,, výmysl ale situace kolem nás mě stále přesvědčuje o opaku. (finanční krize, záplavy,zemětřesení) prostě svět už ted spěje do záhuby ač to říkám opravdu nerada...
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: N_CZ_K | 26.10.2011 16:58:30
hele máš pravdu naprosto stebou souhlasím..... svět má také city ale myje mu vůbec nevyhovujem takse podívejme všude tohle.... kam se podíváš jenom pár stromů opadanejch starej a jinak domy domy silnice a cemet! ato včecko.... příjdemyto líto ale to né my tady na blogu to ti venku ati který dělaj HAZARDY!!!! příjdemy to trapný všichni teď se snáší přírodě a světu vyhovět ale jakse zdá ne a ne vyhrát měto i příjde divný ...... ale stim máš pravdu Zuzko B.... \'\'á ta bolest v hlavě\'\' rači se nebudu rozepisovat a rači sy půjdu lehnout... ta bolest je nesnesytelná a začaloto kdyš lidi začaly panykařit.... ta bolest rači uš jsy pujdu lehnout... ahoj a stím máš pravdu ........ale stou bolestí myto příjde divný....

Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Star22 | 09.01.2012 21:53:29
líp bych to nenapsala :-)
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: monika | 15.04.2012 22:10:49
Jesis krist me za chranil od satana abi zase zila
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: pepin | 15.06.2012 11:15:05
naprostý souhlas,ještě chybí kruhy v obilí,což nám cenzura zakazuje o pravdě hovořit,
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Yo | 09.01.2011 05:50:29
Apokalypsa je to pracovní agenda sionistu, ti samé co jsou jadrem minulých a, pritomných a budoucích udalosti. Maji to dobré naplanované aby se splnili doslova a dopísmené jejich proroctví. Furt se něco nového najde...zvlašt umělých nepřítele lidstva. Nedivim se jestli na jednou budou nám kecat pres jejích MASMEDIA že ALLiens nas bombarduji, či že budou nám pršet meteoritů jako zámínka pro likvidace většiny obyvalete nášeho planety, když dobřé víme že mohou sahat po nových neznámé a nekonvenčnich zbra\'ne které se dosud nikdy nepouživali .
Mame se na co těžit. Sledujme co maji pro nás prychystáné The Bilderberg Klub.
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: Star22 | 09.01.2012 21:50:45
ale prd.. kolikrát se katolíci pokusily předpovědět konec světa a jak to dopadlo ..... stále jsme tu. a vzhledem k tomu že máme 24 opis bible to určitě nevíde
Re: http://www.znamenicasu.cz/znameni-konce-druhy-prichod-jezise-krista/
Autor: eva007 | 18.12.2012 18:58:50
omlouvám se že toto říkám ale vše je jen žvást!!! Už i v roce 2001 měl být konec světa ale májský kalendář měl pak ještě 11 let a teď zase říkají že májský kalendář se ukončí až za 7 000 000 let.
Eva
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: Jířa | 13.06.2012 13:15:34
Třeba to někdo přeci jen ví. Koho to opravdu zajímá, tak ať si přečte knihu \"Logické proroctví\" od Marcela Vaneka.
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: FOTONMAN CZ | 22.06.2012 20:27:56
Ako REIKARNACIA NOSTRADAMA,okrem ine,mam NAJPRESNESIE predpovedi NAJMOZNEJSEJ Varianty BUDUCNOSTI.Moje PROROCTVA,sa zvycajne PLNIA DOPISMENA.
Okrem faktu,ze SOM REALIZOVAL BOHA,v tomto tele,mam OD NARODENIA,TRVALE SPOJENIE,S NAJVYSSOU INTELIGENCIOU,cez TRETIE OKO: SLYSITELNOU BOZI ENERGII MNOHA JMEN.
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: FOTONMAN CZ | 22.06.2012 20:40:57
Takze,jak uvadim i na mym blogu <a href="http://www.AVATARKRSHNA.blogspot.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.AVATARKRSHNA.blogspot.com</a>
AKTUALNI STAV Budoucnosti ZANIKAJICIHO MATRIXU,vypada takto:
Bytosti,jez NEMLCI KE ZLU,predevsim k MUCENI A VRAZDAM JINYCH TVORU a PRZNENI PLANETY PETROCHEMII apod.
a Ti,jez se ROZHODNOU K LASCE KE VSEM TVORUM A ZEMI,jeste v posledni CHVILI,NEZBYTNE OCISTY PLANETY,
ci pri PRICHODU mych VESMIRNYCH PRATEL,V EVAKUACNICH LODICH,
budou ZACHRANENI.
Re: NoO co bude 2012 ? nikto neviee iba boh
Autor: erik | 13.12.2012 19:14:48
Bude JISTĚ alespn BLACK OUT!!!Pokud totiž vše nepujde tvz.předpovězenou cestou,tak ti-co fakticky ovládají svět-to spustí například pomocí haarpu....Svět je na NĚCO připraven,takže je to ideální situace zbavit se množství lidí / plánované snížení populace /,nabízí se vyřešení krize / bez války,tedy bez viníka /,zůstane snad dost vyděšených,co se dají očipovat a zotročit natrvalo....Bude jen elita a otroci-dávný sen mocných...Pokud se totiž nestane nic zásadního PŘEDPOVĚZENOU CESTOU,BUDE TO SPUŠTĚNO V DANÝ DEN UMĚLE!!!
Re: Tak si užívejme!
Autor: Jitka | 18.02.2009 19:26:37
Nevěřim tomu,ale podívejte se,co se děje všude okolo nás... Samé války, hádky a tahanice o všechno možné. Ooo a ano,naše světová krize! Trocha dějepisu: co nám přinesla krize v roce 1929? Fašistické Německo, Hitlera a 2. světovou válku... myslím,že v dnešní době už je možné vše.
Re: Tak si užívejme!
Autor: Petr | 19.02.2009 20:34:26
Stejná otázka jako jsem reagoval na příspěvek níže - kdy nebyly války? Kdy nebyly tahanice o vše možné? Mor a jiné nemoci? Která doba byla lepší než tato? Nebo horší?
Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 07.05.2009 14:56:15
sice byli porad valky ale nebyli jaderne zbrane.... ted hodi jednu atomovku a cela cr je v pici proto je to ted horsi protoze jsou vyspelejsi zbrane
Re: Tak si užívejme!
Autor: J | 02.01.2010 20:44:27
No, to je fakt... jednou se tu vyhubíme navzájem... bylo by lepší, kdyby ti s prominutím --KOKOTI---, co vyrábí zbraně ...podpořili svoji iniciativu jinak a přidali se na stranu těch, co se snaží vymyslet něco smysluplnějšího, jejichž cílem není zlikvidovat všechny do puntíku...
Re: Tak si užívejme!
Autor: katka | 02.03.2010 17:21:11
jo ty říkáš KOKOTI ale pořád jsou tu lidi co chtějí mít moc a ty budou ty zbraně vyrábět furt, a abychom se jim ubránili tak budem taky vyvíjet zbraně. Mimochodem Nobel vymyslel dynamit aby zajistil světový mír...chtěl vymyslet tak nebezpečnou zbraň že se ji budou lidi bát použít, a jak to dopadlo? tihle KOKOTI ví že skoro nikdo nechce válku ale jsou tu jiní kteří ji chtějí a my se jim musíme ubránit... ale je fakt že jestli buddou použity jaderné braně nebo něco horšího co mají možná v zásobě, bude to peklo
Re: Tak si užívejme!
Autor: katka | 02.03.2010 17:14:20
Někde jsem četla citát nějakého chlápka \&quot;Čím se bude bojovat ve třetí světový nevim ale ve čtvrté se bude bojovat klacky a kameny\&quot; takže já si myslím, že i když se stane spousta špatných věcí, lidi přežijou, a jestli přežijou bude i nějaký svět když ne třeba na Zemi.
Re: Tak si užívejme!
Autor: lokomos | 26.05.2010 14:50:15
mám dojem že ten nějaký chlápek byl Einstein
Re: Tak si užívejme!
Autor: Deniss | 08.08.2010 07:20:00
OMG.....diliny
Re: Tak si užívejme!
Autor: fugasito | 07.06.2012 17:11:51
běž hrát playstation, nebo podobné blbosti a nepleť se mezi normálně smýšlející lidi. DILINO a OMG si zapamatuj budeš to pořebovat
Konec světa
Autor: Heru-Ur | 05.12.2009 21:52:36
Před pár lety přímo na Nově byla v hlavních zprávách událost, že astronomové objevili asteroid směřující k Zemi. Ten měl do Země napálit 2007. Pak změnil dráhu a mělo to být 2009, pak 2012.

Konců světa už bylo několik. Prvním byla srážka dvou planet, díky které vznikla Země, jak ji známe dnes. Další katastrofa dovolila vzniknout Měsíci. Na Zemi několikrát téměř vyhynul život a většina do té doby dominujících druhů přestala existovat. Jednou dominoval hmyz, jindy měkýši a korýši, jindy to byli plazi, pak dinosauři a nakonec savci a i těm se dost nedařilo a během poslední doby ledové jich spousta vyhynula.

Důkazy ukazují jasně na výbuchy supervulkánu (např. jeden na Sibiři), dopad hned několika obřích meteoritů. Magnetické pole Země už se několikrát taky změnilo.

Lidstvo se ze všech živočišných druhů díky své vysoké inteligenci a obrovské agresivitě dostalo na vrchol potravinového žebříčku. Snad žádný druh kromě virů není tak agresivní jako my a to je důvod, proč tu ještě jsme a proč jsme i pár katastrof (např. již zmíněná poslední doba ledová) přežili.

Už neumíme žít v souladu s přírodou, brutálně drancujeme přírodní zdroje a veškeré naše nedostatky a problémy řešíme vývojem technologií. Pokud se nezničíme sami, tak můžeme teoreticky přežít jakoukoliv menší katastrofu kromě okamžitého zničení planety případně neutronového záření z nějaké blízké neutronové hvězdy.

Dnes už jsme schopní dokonce opustit rodnou planetu a i pře ohromné obtíže jsme schopní přežít i na jiných planetách.

Kdo trošku rozumně uvažuje, tak je mu jasné, že se nemá smysl ptát na to, \&quot;jestli\&quot; bude konec světa, ale \&quot;kdy\&quot; nastane? Odpověď zní: pravděpodobnost se neustále zvyšuje čím víc se k němu blížíme.

Jednotlivec s tím nemůže udělat nic, ale lidstvo jako celek může zajistit alespoň částečné přežití. Existují krizové plány, podzemní bunkry, \&quot;Noemova archa\&quot; na severním pólu (zde se uchovávají genetické vzorky a semena rostlin).

Jednoho dne lidstvo patrně přestane existovat a budeme nahrazeni jiným, více úspěšným druhem. Existujeme tu jen pár set tisíc let. Dinosauři žili miliony let.
Re: Konec světa
Autor: Jackie | 02.01.2010 20:30:13
Tohle je rozhodně zajímavý názor. Faktem opravdu zůstává, že člověk se s postupným rozvojem vědy a techniky odcizil původnímu životu, zanechal na Zemi, díky novému životu, spousty stop, které jsou bohužel nesmazatelné, které ji ničí, přesněji - zničily. Přibližujeme se stále a stále ke konci, který nemůže být nikdy označen za zdárný, už jen kvůli chybám, co se tu za ta staletí napáchaly. Proroctví věštkyň v sobě nesou velký kus pravdy, onu pravdu jistě každý jednou pocítí na svou vlastní pěst. Koneckonců....příroda nám to všechno vrátí... a pokud existuje něco víc než člověk, což je docela možné, vrátí nám to taky... jednou se to všechno sečte a pak už bude jaksi nemožné snažit se najít východisko z této situace, neboť bude doslova bezvýchodná...
Re: Konec světa
Autor: Br!stle | 09.12.2010 23:36:16
Bohužel, je to tak. Podle mého názoru je veškerý pokrok, který lidstvo učinilo, pouze dalším krokem do záhuby druhu Homo sappiens, za cenu pohodlnějšího života ničíme vše kolem nás bez ohledu na následky. Motorem ekonomiky a veškerého lidského snažení je přitom obyčejná ZÁVIST - chci se mít lépe, než můj soused, chci lepší auto, lepší dům nebo byt, lepší dovolenou, atd. Bohužel, já jsem jeden z nich, i když se tak dobře nemám, ale uvažuji tak. Na světě jsou miliardy lidí, kteří nemají ani přístup k pitné vodě a my zde přemýšlíme, jaké auto bychom si asi koupili , kdybychom na něj měli, atd...atd...atd.





Re: Konec světa
Autor: JAROSLAV | 26.04.2011 13:32:11
ano mate naprosto pravdu stim co lidi dělaji špatně.myslym si že
tento svět už nikdy lepši nebude ,prostě lidi se zabijeji,dělaji si nas-
chvali a tak dale.......na světě žadny zakon nexistuje ,a to aby se
lidi začali chovat jako lidi a prostě svět změnili k lepšimu.
Jedině Buh muže změnit tento svět .,,
Re: Konec světa
Autor: Pavel | 03.09.2010 09:37:46
Naprosto s tebou souhlasim ,,az na jednu drobnost ,,mesic vzniknul ze zbytku tech dvou planet co do sebe narazili ale VZNIKLA NAPRED ZEME A POTOM MESIC :))
Re: Konec světa
Autor: Pethr | 29.09.2010 20:13:10
Zdravím. Znám odpoved na rok 2012,z jednoho svého duverneho zdroje vim ze NASA tají informaci o slunci ktere nejenom ze ztrácí kazdy den svou teplotu ale hlavne o tom ze slunce vyhasíná. Toto je fakt!! Az slunce max. do 5 let vyhasne nastane na nasi zemi jiz 4 doba ledová.toto jsou fakta!!!!
Ale nejzajímavjejsi je ze slunce uz vyhaslo za svou existenci jiz 4xa ní se blíží 5 vyhasnutí. Kdyz si prectete neco o myskem kalendari zjistíte ze mayové predpovídali ze v roce 2012 zkoncí čtvrtý vek slunce a zapocne pátý.Trefili se pekne co !?
Re: Konec světa
Autor: Láďa | 06.11.2010 21:01:41
Máš super důvěryhodný zdroj. Jen pro tvou představu,každé slunce vyhasne maximálně jednou,pokud vyloučíme teorii o bohu,který přijde a znovu to slunce rozpálí. Vyhasnutí slunce by nevedlo k době ledové,ale k totálnímu konci.
Re: Konec světa
Autor: armen | 15.08.2011 15:33:22
nebude konec sveta 2012
Re: Konec světa
Autor: Kaili | 05.09.2011 15:00:18
Ach jo. Slunce nevyhasne, nemá k tomu důvod a prostě to nejde. Stačí trocha fyziky a astronomie a bude ti to jasné. Jednou se to stane, ale asi tak za 5,5 miliardy let. Takže času dost.
Re: Konec světa
Autor: Br!stle | 09.12.2010 23:23:13
Děkuji za krásně napsaný a sestavený příspěvek, se kterým 100% souhlasím. Konečně nějaký smysluplný text v této diskuzi!!!
Re: Konec světa
Autor: Jana | 14.01.2011 09:58:56
Dobrý den.Zajímá mě váš článek o konci světa,jak chcete udělat lidstvo jako celek když někteří nevěří?
Re: Konec světa
Autor: petra | 10.03.2011 14:36:55
Ty toho nakecaj. Jsem zvědavá jestli si s ním poradějí jako v tom filmu
Re: Konec světa
Autor: neznámý | 11.03.2011 20:19:12
Kéžby to vyšlo jak v tom filmu.... dnes zemětřesení... co bude zítra ? Copak nikoho nenapadá že se něco děje ?!.. Každý den v televizi vidíme jak umírají tisíce lidí...... Ať se ty hlavy států dají dohromady,přestanou proti sobě bojovat.. Muslimové a Křesťani usmíří a začnou s tím \&quot;světem,který se řítí do záhuby něco dělat\&quot; !!!
Re: Konec světa
Autor: Born in CZ | 16.06.2011 17:41:25
Podle mého názoru si myslím, že vyhynout není taková hrůza. A to i přesto, že žiju velmi spokojený a šťastný život. Ale. Když to tady skončí, tak tady nic nebude. A nikomu to vadit nebude. A my LIDI jsme prapodivné bytosti. Chytří, ale tak nějak moc nebo málo. :-)
Re: Tak si užívejme!
Autor: pepen | 31.05.2012 12:46:36
ano,horší je nečasova vláda a proto raději konec i s tou pojebanou prahou i chrámem antikristů
Re: Tak si užívejme!
Autor: Pavluša | 06.06.2009 14:10:03
Právě, ale s tím se musí počítat. Nikdo tu ale nebude věčně. Tak věřte, že se v roce 2012 nic nestane
Re: Tak si užívejme!
Autor: Lukáš | 24.11.2009 12:48:31
Um, američani si chtěli užívat a kvůli tomu máme tu krizi ;) takže na ty peníze radši nesahat.
Re: Tak si užívejme!
Autor: bubu | 03.03.2010 15:09:06
krize? ty snad nějakou krizi pociťuješ...... chodíš míň na zábavu?! je to jako chřipka...
Re: Tak si užívejme!
Autor: Pavol | 25.03.2010 05:09:53
podla mna je kriza preto, ze amici su uplne inde, ako su-ved zeby nemali peniaze na pokrytie jednej banky?
Re: Tak si užívejme!
Autor: rc | 19.02.2009 14:02:55
Ne každý je takový idiot, aby něco takového dělal. Jde vidět, že jste odkojený dvacátým zdegenerovaným stoletím, kdy to nejdůležitější pro člověka jsou peníze, bordely, herny, supermarkety. Pokud ten konec světa bude, je to jedině dobře, že se vesmír zbaví takového odpadu.
Re: Tak si užívejme!
Autor: Petr | 19.02.2009 20:33:01
A jak si predstavujete idealni svet? Reknete mi dobu, ve ktere byl svet idealni, kdyz rikate ze dvacate stoleti je zkazene. btw. zijeme jiz v jednadvacatem stoleti ;)
Re: Tak si užívejme!
Autor: MIXER | 08.03.2009 10:51:24
Nikdy nebyl sv?t ideální, ale pokud toto budou Vám podobní užívat jako argument k tvrzení \&quot;že lepší než te? už být nem?že\&quot; tak tu mluvíme o n??em úpln? jiném, nebo Vám to tak nep?ijde? ?lov?k je od základu tvor zv?davý a tvo?ivý - v každém z nás toto nadání d?ímá, ale bohužel práv? konzumí styl života, který Vám na jedu stranu dává tuny jídla, pohodlí a zábavu zárove? zabíjí lidskou tvo?ivost. A není to zábavou nebo dostatkem jídla, je to tím, že tento styl života nastoluje n?jaký standart, který v zásad? znamená, že musíte mít ú?et v bance, musíte platit dan? (už ani nevíte na co, nebo dokonce na koho), 90% lidí musí mít práci, která je v lepším p?ípad? nebaví, v tom horším ji p?ímo nenávidí a pokud se od tohoto standartu odtrhnete, jste v okamžiku ozna?en za exota, za ?lov?ka, který se pomátl, který ztratil pojem o tom, co je t?eba d?lat a co je \&quot;skute?ný sv?t\&quot; i když pro Vás to m?že být práv? naopak. Vaše odpov?? by nyní mohla být \&quot;tak se seberte, odst?hujte se do Beskyd a vra?te se do doby ledové\&quot; - jenže já tu mluvím o problému a volání v?tšího po?tu lidí, z nichž n?kte?í toto v sou?asnosti opravdu d?lají, ?asto za cenu ztráty p?átel a okruhu lidí, které mají rádi. Ten zbytek to neud?lá práv? proto, že ?lov?k je zárove? tvor spole?enský. I kdyby k tomu ona masa lidí našla odhodlání, tak tohle ?ešení není reálné.
Nechci ?íkat, že vím jak tyhle v?ci zlepšit, ale myslím si, že ?íkat, že zlepšit nejdou je pouze pohodlné, rádoby sv?tácké a možná Vám to umož?uje jakýsi pocit vnt?ní jistoty, že takhle je to správn?, ale to neznamená, že máte pravdu. Jen Vám chci ?íct, že ti, co Váš názor nesdílí nejsou blázni a možná ani \&quot;v??ní nespokojenci\&quot; protože tohle znepokojení dnešním stavem sv?ta (z hlediska p?edevším morálky, ne tak technologické vysp?losti) možná sdílí daleko víc lidí, než si v?bec dovedete p?ipustit..
Re: Tak si užívejme!
Autor: MIXER | 08.03.2009 10:52:39
omlouvam se za zkomolenou cestinu, chyba je asi v mem prohlizeci.. Snad to i tak je srozumitelne.
Re: Tak si užívejme!
Autor: Petr | 08.03.2009 23:02:48
Ano, nebyl nikdy idealni, ale myslim ze spousta lidi by ani soucasny styl zivota menit nechtela. Ze jim pohodli a vse kolem plne vyhovuje. Jinak spolecnost byla vzdy konzumni, nebo k tomuto smerovala. Kazdy ma v sobe rovnez touhu vlastnit vic nez ten druhy a to jiz od praveku a bude to i v budoucnosti.

Jinak muzu se zeptat proc prave Beskydy? Ja sam jsem z Beskyd, tak by me to zajimalo.
Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 07.05.2009 14:53:58
ja v sobe nemam touho vlastnit vic nez ten druhy na svete jsou i jine veci nez jsou penize a majetek......
Re: Tak si užívejme!
Autor: Matthew | 15.06.2009 16:40:06
Ano, to je opravdu nejlehčí. Sveďme to na historii a nechejme věci tak. Jak jednoduché a přitom stupidní. Člověk má neomezenou možnost tvořit. Jeho vědomí je obrovské a nic člověkem vytvořené se nemůže s námi rovnat. A pokud nejste bezcitný, tak byste měl v sobě cítit touhu to nějak změnit. Odebrat se z velkých měst a jet do vesnice a tam si založit svůj rodový statek. Tam budete mít sady, zahrádku, které Vám dají tu nejzdravější stravu. Do práce klidně můžete dojíždět, to není problém. A k čemu vlastnit něco bezduché, když můžete mít na statku kvantum života - stromy, květiny, keře i zvířata. Tohle je přesně ten problém, kterému čelíme. Lidé jsou konzervativní. Změny se bojí, a proto vše, co řekne dnešní věda a média je pravda. Chtěl bych asi jen připomenout, že ve středověku také brali to, co řekl kněz jako pravdu. A když jste z Beskyd, tak by jste to snad mohl vědět lépe, než ostatní.
Budu rád, když mi odpovíte :) ať už pozitivně či negativně.
Re: Tak si užívejme!
Autor: nini | 17.11.2009 19:27:48
jo pravda
Re: Tak si užívejme!
Autor: Tommy | 27.06.2009 18:05:56
Idealní svět se nedá určit.Ten kdo se narodil ve 14.století tak byl na to zvyklej a nic mu nevadilo.Pošleme tě do džungle a cejtil by ses tam huř než nejakej osmiletej domorodeček co ma dementi mozeček.Fakt to je o zvyku.

21.st-sedime u kompa paříme Csko atd.a moje mama se divi jak to tak rychle stiham.--Proste sme se narodili do te doby-Zname zakony teto doby a co plati a co ne.

narodili bychom se vnejaké valce a vyrustal by znas vojak.Kdybychom meli jit dovalky ted tak by sme chteli hned domu.Ale když se narodiš na ten zpusob a na tu dobu tak si prostě zvikneš.

Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 28.06.2009 06:15:55
Tommy:chci se zeptat zvyknes si na to ze si ve valce a kazdej den ti umiraji kamaradi? Idealni svet se neda urcit nikdy tu nebyl ale to neznamena ze se svet nemuze zlepsit..
Re: Tak si užívejme!
Autor: Tommy | 28.06.2009 16:25:27
Mas pravdu svet se da zlepsit ale kdo to udela ja na to rozhodne nemam protoze sem velkej srac.Ses spokojenej?Ja jo.
Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 29.06.2009 17:49:32
ja bych ho chtel zmenit ale nevim jak to udelat
Re: Tak si užívejme!
Autor: Tommy | 29.06.2009 22:32:10
To mas vo tom že když začli existovat lidi tak začla nenavist valky atd.Nejdřiv musi bejt doprej ten začatek a udržovat to dobro a nesmi se to dostat do horšího stavu janik se to pak neda zmenit--Da se změnit když uvažuješ fyzikalně ale logicky -existuje takovi člověk.Lidi si to posrali prej tim že zabili Ježíše a pak to prej zaclo.Z blbyho neudržovanýho začátku vzniá blbej konec.
Příklady-Nainstaluješ si Windows a na začátku seš linej si nainstalovat antivirak potom šup už jsou nejaké viry a pak se težko zachranuje windows.Jasny zalohuju přeistaluju a Mam povšem.Ale se světem to je jiny tam Reinstal Nejde.Tak možná nás bůch přeinstaluje tim že na nas pošle zkázu.
Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 08.07.2009 21:21:09
ale vzdycky je sance ze windows zachranis....
Re: Tak si užívejme!
Autor: galina gulyasova | 05.09.2009 01:27:52
no jo tady si nekdo dela prdelky ze se da zachranit windows tak at raci mysli na sebe.
Re: Tak si užívejme!
Autor: nwm | 09.12.2011 18:09:02
Zajímavá vize, ale to bude total reins, vsadim se i z Biosem.
Jak zlepšit?
Autor: Aleek | 29.06.2009 10:31:04
Každý by asi chtěl svět kolem sebe zlepšit. A když se do toho zlepšování dá 6 000 000 000 lidí, tak to teprve příjde apokalypsa. Se podívejte kolem sebe jak si lidi zlepšujou svoje prostředí. Všechno zařídit tak abych nemusel nic dělat a pečení holubi mi lítali přímo do žaludku abych se neobtěžoval je ještě zbytečně kousat. Na každé vylepšování naše planeta jenom doplácí. A dobře se má jenom někdo.
Re: Jak zlepšit?
Autor: sabakugaara | 29.06.2009 17:59:58
ja to nemyslim tak jak si to pochopil chtel bych aby se lidi chovali lip k prirode atd..... tohle je pro me vylepseni ne to o cem mluvis ty
Re: Jak zlepšit?
Autor: Aleek | 30.06.2009 10:59:35
Řekni mi prosím jak se můžou lidi chovat líp k přírodě atd. když se neumí chovat ani jeden k druhému. Někteří ani sami k sobě. Leda že bys každému do hlavy nastřelil čip s empaty programem.
Re: Jak zlepšit?
Autor: sabakugaara | 30.06.2009 12:07:35
njn je to cely posrany
Re: Jak zlepšit?
Autor: Medinilla | 22.02.2011 22:49:03
S tebou plně souhlasím mi jsme akorát od přirody brali ale nic jsme jí nedávali nazpátek tak si to teď vezme matka přiroda sama a je to vidět podle těch katastrof.Já už se vůbec ničemu nedivím mi lidi jsme prostě zvířata ...dravci.Každý si hospodaří na svým políčku ak co by sezajímal o ostatní.Mám z toho 21.12.2012 strach bojím se ale to asi nejsem sama.To co jsem četla a viděla tak mě z toho pobíhá mráz po zádech.Nevím jak dál..........
Re: Tak si užívejme!
Autor: daniela | 25.08.2009 17:36:33
ty už mě se svýma trapne negativníma příspěvkama celkem sereš. podle toho co píšeš si myslíš jak seš cool, a všechno víš. čum trochu třeba na zprávy a nehul:-) snad konečně pochopíš že život jde čím dál do větších sraček. pokud ovšem nejsi zazobanej synáček od milionářských rodičů. a nezlob se
Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 27.08.2009 16:48:05
Ale prosim te ja si nemyslim jak sem cool. Ja te seru svyma negativni prizpevkama a pak reknes ze vsechno de do sracek to je jako pozitivni? Jo muj tata bere celkem dost ale to me tak nejak nezajima nepotrebuju vic penez nez normalni dite. A nezlobim se vsichni se mnou souhlasit nemuzou.....
Re: Tak si užívejme!
Autor: hkl | 06.01.2010 21:55:53
Právě ty Vaše extra zprávy ničí psychiku lidí a dostávají je do \\\&quot;sraček\\\&quot;.Tolik katastrof a nenávisti na světě nebylo?...Kec !!!Lidé jen osídlili neosidlitelná územíi a svýmy oky kamer zachytí vše špatné co se na světě děje.Pak si člověk řekne \\\&quot;proč bych já taky nemohl.....\\\&quot;.Já osobně hulím a vám bych to také doporučoval.To že člověk po trávě hloupne je totiž vyvrácený vědecký fakt.Vše má svůj důvod!
idealní svět podle mě
Autor: Aleek | 29.06.2009 11:03:49
Tento svět je ideální. Všechno funguje tak jak má, kromě lidí.
Dnes už člověk nemá strach z ničeho. Dřív se bál pekla, zatracení, nebo něčeho podobného. Ale teď, si z toho plno lidí dělá prdel. Člověk na planetě není nejdůležitější. Ale myslí si to o sobě.
Re: idealní svět podle mě
Autor: sabakugaara | 29.06.2009 18:01:40
kdys vyhyne nejaky zivocisny druh porusi se potravni retezec dys vyhyne clovek nic se nestane clovek je tu k nicemu
Re: idealní svět podle mě
Autor: hjlkjh | 06.01.2010 21:10:54
Člověk je navrcholu, tak by se možná pro přírodu nic nestalo, ale názor že jen škodíme a že jsme v přírodě něco \&quot;navíc\&quot; se mi nelíbí.Pokud jste o svém názoru přesvědčen,pak si udělejte kolem krku smyčku a jděte se zhoupnout pro blaho světa.Uvědomte si, co píšete,co to znamená,a kdo vás na tu myšlenku přivedl.
Chápu,že když se dnes rozhlédnete kolem sebe,pak vidíte jen zhoršující se tendence které jsou vidět na každém kroku....cítí to tak myslím všichni kromě těch kteří to tak chtěly.Jsme ve stádu s \&quot;volným pohybem\&quot; v něm,ovšem usměrňovaným ne jím samým ale mantilnely jemu do cesty nakladených.V konečném důsledku váš názor budou zastávat téměř všichni,bojím se jen důsledků,které z toho \&quot;lidé\&quot; vyvodí.
Re: idealní svět podle mě
Autor: Doa | 10.07.2009 21:07:52
Omyl, lidi se dnes bojí finančních úřadů a exekutorů...změna
Re: idealní svět podle mě
Autor: sabakugaara | 10.07.2009 21:49:38
jj souhlasim:D
Re: idealní svět podle mě
Autor: Drakert | 11.05.2010 20:33:06
nesouhlasim
kazdej clovek ma zneceho strach a to ze se smejem starejm \&quot;strasakum \&quot; neznamena ze nejsou novy
Re: Tak si užívejme!
Autor: lg | 21.11.2009 12:57:15
svet takovy vzdy byl a bude nikdy se nezlepsi to proste nejde!!!! svet je zkazeny uz od zalozeni kazdy jel za sebe.krute ale je to tak.A verim jiste ze pokud je vesmir nekonecny(coz musi) je zivot na nekonecnych dalsich planetach .
Re: Tak si užívejme!
Autor: drusilla1 | 01.01.2010 15:13:41
Tak s tímto naprosto souhlasím. Ne příroda, která má svoje zákonstosti a my je nerespektujeme, ale my sami se ničíme leností, kontrastující s touhou po majetku a moci. A majetek a moc spolu úzce souvisí - kdo má májetek, má moc, kdo má moc - má majetek.
Pokládáme sami sebe za vrchol všeho a vše živé na této plánetě je jen k tomu, aby nám sloužilo. Ale tak to není. Nekontolovaně se množíme, zejména v Africe a Asii, bez ohledu na to, zda jsme schopni své potomky vůbec uživit. Některé národy, zejména ty výše jmenované, se drží svých zrůdných tradic a nemíní od nich ustoupit. S tím, jak přibýváme, zvyšuje se i naše rozpínavost - ničíme deštné pralesy, kterou byly a měly by být pokládány za plíce celé planety a hubíme bezuzdně i jejich přirozené obyvatele. Ničíme se sami a nic jiného, než konec, si snad ani nezasloužíme.
Re: Tak si užívejme!
Autor: katka | 02.03.2010 18:21:03
takže za prvé deštné pralesy vyrobí tolik kyslíku kolik potom v noci spotřebují, takže žádné plíce planety to nejsou, a za druhé co myslíš tím zrůdné tradice?? I my jsme určitě nějaké ěli a taky se jich neradi vzdávali, nebo vem jenom to v jakým stavu vedou zvířata na jatka? nebo to že sloni se kvůli nám začali rodit bez klů, kvůli kterým jsme je vraždili, vyvraždili jsme spousty druhů ale to jsme udělali MY EVROPANÉ ne asiati, ani afričané.. a gorily sice loví místní ale kvůli NÁM, my jim za to totiž platíme a oni musí uživit rodinu.
Re: Tak si užívejme!
Autor: Robert | 01.01.2010 16:10:30
S tím s Vámi plně souhlasím na této zemi jsou jen samí pokrytci a sobci,kteří se honí za penězi a nehledí na levo ani na pravo a jen aby oni měli co nejvíce a za každou cenu.
A tito lidé zničí tuto planetu jen pro svoji chamtivostí a neohleduplností.
A až se ohlédnou co provedli bude pozdě.
Re: Tak si užívejme!
Autor: jarda | 09.05.2010 19:29:07
si člověk?
Re: Tak si užívejme!
Autor: Caféé | 16.05.2010 21:43:24
Když jsme teda odkojení zdegenerovaným dvacátým stoletím (dle tebe) plným zábavy a neřestí),tak na čem jsi odkojenej ty?Peníze pro tebe nic neznamenají?Zábava taky ne?Já seděl víc jak 17let doma sám zavřenej,dá se říci mimo lidi a teď jsem vděčnej,že mám kam vypadnout.
Ale k věci co se tu řeší,když se má něco pos*at,ať se to pose*e pořádně.
Re: Tak si užívejme!
Autor: Erik | 26.06.2010 15:48:02
Tak tohle je nejlepsi komentar na to co se tady na zemi opravdu deje. Na tehle zemi zijou miliony uplne zbytecnych lidi a konec sveta by mel vsemu tomuhle tomu odpadu dokazat, ze jsou jenom odpadem i kdyz oni si mysli, ze neco znamenaji...OMYL, jsou jenom odpadem a jsou jich miliony.......Tenhle svet ma jenom 3 veci o ktere je zajem- Penize, Sex a Internet a nic vic.......Jak ubohe...............
A at to ten konec sveta zacne od amiku, ti jsou nakazeni na vice nez-li 100%
Re: Tak si užívejme!
Autor: Deniss | 08.08.2010 07:22:33
!!!!!!!!!!!!!!! Recht !!!!!!!!!!!!!!
Re: Tak si užívejme!
Autor: Zuzka B | 08.01.2011 10:25:02
Naprosto s Vámi souhlasím s poslední větou. Ač je to možná trošku smutné také si přeji aby to nastalo a všechno začlo od znova, protože dnešní Svět a lidé v něm jsou odporný a ženou se přesně za tím co uvadíte výše a to není ¨správné není to to proč jsme tady. Ale nebojte příroda je mocnější než nějaký primitivní živočich jako člověk a poradí si snáma!
Re: Tak si užívejme!
Autor: Born in CZ | 16.06.2011 17:49:06
No jo. Akorát ten novej svět bude ve svém konci stejnej jako ten starej. :-)
Re: Tak si užívejme!
Autor: Atropos | 16.03.2011 11:31:16
Přesně tak
Re: Tak si užívejme!
Autor: dfs | 09.03.2009 18:50:59
protože co když se to nestane, pak by to bylo špatný, konec světa pro tebe. Je to zajímavý a nevím co si o tom mám myslet. Vývoj světa směřuje ke konci, padají banky, někde blahobyt, někde bída jak blázen, muslimové se začínají rozpínat a nikdo si toho nevšímá, člověk ničí zemí jak může, stroje pracují za lidi a ti nemají práci. Myslím, že to všechno vyřeší válka. Mayský kalendář nahání hrůzu a vzbuzuje úctu. No v každým případě sem zvědavej.
Re: Tak si užívejme!
Autor: Jiri | 18.04.2009 08:35:21
Nikdo tomu nevěří, ale dle všech příznaků vědy, je možné, že něco přijde....
Re: Tak si užívejme!
Autor: míša | 02.06.2009 22:01:03
přesně kdyby ste tomu věřili na pevno tak můžete klidně začít vykrádat banky a dyš budete šikovný tak vám na to do 3 let nepřídou a můžete si někde užívat. Myslíte že kdyby to byla pravda tak to takle vybalej na veřejnost aby zavládnul všude chaos??
Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 28.06.2009 06:27:26
nechapu to vase vecne materialistice mysleni vsichni tady pisete zacnete obihat banky. A co takhle se skusit zlepsit svuj zpusob zivota aby konec sveta nebyl nebo si uzivat zivota jinym zpusobem. Kazdy nepotrebuje k zivotu jenom prachy.Me je 15 jestli prezju rok 2012 tak chci vydelavat akorat tolik penez Abych mel na to co potrebuju a mel na kalby z kamosema. Lidi jako vy nemuzou bejt nikdy stastny chccete vydelavat co nejvic penez nic vic a i kdyby ste vydelavali treba 30mega mesicne tak budete chtit vydelavat porad naproti tomu me se moje sny splnic muzou i kdys to bude tezke.
Materialismus
Autor: Aleek | 29.06.2009 10:21:28
V případě že ti stačí duševní naplnění tebe samého tak asi vím o čem mluvíš. Ale až vyrosteš a budeš makat na každý stupidní rohlík, tak uvidíš jakou moc mají prachy a co to s lidma dělá, když je nemají nebo jich mají moc. Asi proto to příjde ta pohroma. Protože člověk nemá nikdy dost.
Re: Materialismus
Autor: sabakugaara | 29.06.2009 17:58:04
ja moc dobre vim jakou moc maj prachy driv jsem byl materialista nemyslel jsem na nic jineho nez vydelat prachy a ted matka za mnou prisla a rekla chces za vysvedceni naky penize ja odpovedel:ne ja je nepotrebuju staci mi to co mam. kolik lidi by podle tebe takhle odpovedelo. ja nedopadnu jako vetsina lidi treba jako muj otec ktery pracuje 12hod dene. takovej ja nikdy nebudu za 1.netouzim po hromadeni majetku za 2.nechci stravit pul zivota v praci a za 3.sem linej na praci(sportuju ale na praci jsem linej az to neni mozny)
Re: Materialismus
Autor: Aleek | 30.06.2009 11:04:54
Moc lidí by zřejmě neřeklo že nechtějí peníze. Ale i takoví jsou mezi náma. Ale když bys chtěl žít bez peněz, tak nemůžeš být líny na práci. Bez peněz si nic nekoupíš, všchno by sis musel vypěstovat, vyrobit. Žít prostě jako v pravěku nebo jako indián v harmonii s přírodou. A teď je další otázka. Kde by to tak šlo aby tě nikdo nerušil? V rezervaci?
Re: Materialismus
Autor: sabakugaara | 30.06.2009 12:03:29
ja nechci zit bez penez to jsem nerek. bez penez nemuzu zit(v dnesmim svete) chci vydelavat proste aby mi to stacilo k zivotu. proste jenom nebude muj hlavni cil vydelat prachy. Nebudu dene sedet u stolu a premeslet kde bych moch este vydelat nebo co si koupim nebo kdys budu mit malo penez nebudu mlatit do veci a kricet jak je zivot krutej(i kdys to stejne nikdy nedelam sem takovej flegmatik ze kdys nekdo pride a da mi facku tak mu ji sice vratim ale ne ze vzteku me je v podstate jedno ze mi tu facku dal vratim mu ji s pricipu a z hrdosti).
Re: Materialismus
Autor: huhuh | 06.01.2010 21:29:34
Ty si myslíš že budeš mít někdy tolik,aby ti to stačilo?....Bydlení,jídlo,inkaso,nějaký výlet....jen na to tvůj otec nejspíš dře 12 hodin denně jako každý průměrný čech.To není materialismus,to je život.
Re: Materialismus
Autor: sabakugaara | 02.02.2010 00:27:07
normalne se pracuje 8hod denne.
Re: Materialismus
Autor: ivan | 19.02.2010 19:04:11
normalni je pracovat, nezalezi na tom kolik hodin denne. Nejvetsi problem je, ze pracujes aby se synacek tvyho sefa mel v cem vozit. Pokud budes chtit vydelavat jen tak akorat budes drit na nekoho. Budes-li chtit vydelavat sam na sebe budes muset chtit vydelat co nejvice abys byl uspesny jinak te konkurence rozdrti. A jeste vetsi problem je, ze lidstvo zapomina co je dulezity...penize sou nas vynalez at uz dobrej nebo ne pomohly vytvorit civilizaci jak ji zname dnes...jde o to ze penize(moc) v dobrych rukou byvaji vetsinou ku prospechu civilizace kdezto ve spatnych rukou sou nastrojem \&quot;zla\&quot;. Boj dobra se zlem se neodehrava nikde jinde nez v nas samotnych.
Re: Materialismus
Autor: anonim | 19.08.2010 18:28:01
Podivejte se, nemusite byt chudi aby, jste dokazali ze nejste materialiste. Ja jsem podnikatel co vydelava 4 miliony mesicne a taky nejsem materialista.
Re: Tak si užívejme!
Autor: katka | 02.03.2010 18:24:12
až budeš mít rodinu udeš chtít pro ni co nejvíc a uvidíš jak se budeš za panězi honit.. je mi 17 ale tohle si uvědomuju až moc dobře
to sem zvědavý na vaše odpovědi
Autor: TO vás nemusí zajímat | 12.12.2010 18:11:01
hele posledni dobou o tomhle tematu dost zjistuju, osobne neverim tem kecam o tech ruznych proroctvim ale neco to do sebe ma jeden konec sveta uz predpovidali a porad tu jeste ja osobne jsem za ty generace si vsichni neco premenily neco pridaly a taky neco vynechaly o tom neni pochyb ale verim spis na to ze se vsihni pozabijime navzajem v afganistanu nebo v iraku to je uz jedno ale jsou jeste vedecke teorie jake treba ze ty planety budou v jedne primce a ze to nejak vychili zemi a taky ze se maji behem jednoho dne nebo nekolika hodin se maji pretocit poly uz se to v historii jednou stalo a alyaska na ktere je zima byla na rovniku a jestli tu nejakej idiot rekne neco tu napisu at je prca neco si o tom najdete a potom sem neco piste a myslim ze vy nikdo by ste to tak zajimave nenapsali a ani by ste si s tym nededlali praci tak se nechte a potom az neco podobneho udelate poslete me odkaz jako odpoved jo
jo a jeste neco je me skoro 14 a vim snat o tom vic jak vy
Re: Tak si užívejme!
Autor: Lilly | 11.08.2009 22:38:03
Chaos?!? vždyť žádnej chaos nikde není??jen nikdo neví čemu může v dnešní době plné korupce, oblbování a lží vůbec věřit..lidi se bojí jít vykrást banku nebo si od ní půjčit balík peněz, protože si nemůžou být ničím jisti.nikdo si tím není jistej, jen se přiklání buď k té či oné straně a budou žít v zásadě takovým životem jako doposud..a jedna z těch stran bude mít pravdu..je to fifty-fifty, tak si jděte vsadit :)! Jedna polovina z nás bude každopádně říkat: \&quot;My jsme vám to říkali...\&quot; (teda pokud budeme nadálet mluvit jazykem jakým mluvíme :D )
Pěknou budoucnost tak jako tak!!!
Re: Tak si užívejme!
Autor: Pavluša | 06.06.2009 14:08:30
Souhlasím!!! ale stát se může cokoli, kdykoli... s tím se musí počítat. Ale že by až tak něco drastického? blbost!
Re: Tak si užívejme!
Autor: sibila | 14.01.2011 20:51:33
jo a konec světa bude pro ty, co v roce 2012 zemřou
Ale Ale
Autor: Aleek | 29.06.2009 10:13:47
Kdybych byl cvok, tak po shlédnutí toho dokumentu, vyberu všechny svoje prachy co si tak dlouho šetřím. Vzhledem k tomu co se tady kolem nás děje. Že někteří mojí kamarádi přicházi o bydlení kvůli velké vodě. V Íránu zabijí lidi na ulici jen tak. Plno lidí v africe umírá na Aids, nebo se s ním i rodí. A každý se tváří že je to úplně normální. Tak asi jo. Zatím budu teda žít v klidu do roku 2012. Uvidím jaká bude v lednu 2012 světová situace. A když nebude lepší než je teď. Tak vyberu všechny svoje prachy a do prosince je utratím za výlety po nezničených částech světa.
Re: Ale Ale
Autor: sabakugaara | 29.06.2009 18:05:51
pochybuju ze situace bude lepsi ale libi se mi ze chces utratit penize za vylety po nezničených částech světa konecne nekdo normalni to je spravny zpusob jak penize vyuzit
Re: Ale Ale
Autor: ju | 06.01.2010 21:39:32
Svět není jen takový,jak ho vidíte ze zpráv a z novin.Hrůza se dnes stala skoro komoditou.A kdo ví,jak by to tu vypadalo, kdyby jsme jí neviděly.....jistě lépe
Re: Tak si užívejme!
Autor: sdsd | 29.06.2009 16:03:27
preju si az se to stane nedokazu se zabit tak doufam ze to nekdo udelame zamne sem k nicem sem trozka a nema to cenu
Re: Tak si užívejme!
Autor: sabakugaara | 29.06.2009 18:09:33
I kdys si tedka momentalne na dne a rikas ze si troska vzdycky se muzes zlepsit kazdy ma moznost se zmenit a neco dokazat staci chtit. verim ze kdys se budes snazit tak v roce 2012 si budes moct rict ze si se zlepsil a ze si svuj zivot prozil dobre
Re: Tak si užívejme!
Autor: Simona | 21.07.2009 11:36:06
Ahojky všichni tady. Budu upřímná. Jsem člověk, který něčemu málo věří a něčemu né. Protože jsme nějak naše planeta vzejít musely. Představte si rybičky v akvárku take jim to někdo vytvořil. Ale k věci. Pokud má být konec tak to neovlivníme, ale podle mě lide věří jen tomu čemu chtějí věřit. Vidí na you tube atd. co rikali proroci, ale na druhou stranku....DÍKY NIM HLEDÁTE PRÁVĚ TU ZÁHUBU CO MÁ PŘIJÍT A TAK TOHO DOCÍLÍTE PROTOŽE SE NEVĚDOMKY O TEN KONEC PODÍLÍTE. VÍTE ŽE MÁ BÝT A TAK POSTUPNĚ ANIŽ BY JSTE TO VYCÍTILI BUDETE MÍT NENÁVIST KE VŠEMU AŽ SI TO POD SEBOU VŠE ZNIČÍTE.JDETE VE STOPÁCH MINULOSTI A DRŽÍTE SE HLEDÁNÍ PRÁVĚ TOHO KONCE A DÍKY TOMU SAMI SI ZNIČÍTE SVĚT. Věřit všemu na netu kdo jak vyhrožuje válkou tak to vás akorát naburcuje a budete chtít proti tomu taky bojovat. Až nakonec se bude bojovat všude a ani nebudete vědět za co se bojuje. (pouze za to co si přečtete na netu a pak nadáváte že tamty vyvolavají válku a přitom nevíte jak to je a pustí te se do toho taky) a tak si ubližovat začne každý až zničíme vše.... SAMI....
Re: Tak si užívejme!
Autor: Brucce | 25.08.2009 21:32:43
Tak toto je ukazkova negativni teorie laika,negující i tu nejvrozenějši lidskou vlastnost-lasky.Naštěsti na tomto nazoru neni nic pravdiveho.Jenom nazor.........
Re: Tak si užívejme!
Autor: lukas | 26.09.2009 13:14:04
ano mozna mas pravdu ale kdyz predpovedeli utok na dvojcata a stal se tak nikdo nic newi ale ja fakt umrit nechci a taky 201¨2 neumru a ne podme vsichni neumreme deme dal at je svet bez nas nebo snami tak de dal a zivot je boj jak asi kazdy vite uzivejte si zivota dokud je jednou skoncit musi tak ze si ho uzivat budu aji kdyby neskoncil a kdyby jo tak sem vas mne vsechny rad
Re: Tak si užívejme!
Autor: sim | 21.07.2009 11:43:18
nemuzu najit svou odpoved
Re: Tak si užívejme!
Autor: Jirka | 27.08.2009 23:09:43
Je jasne ze se neco stane 21.12.2012 ale nemusi to byt nejaka znicitelna katastrofa muze byt jen nejaka potopa nebo sopka atd.Ale zase je divne ze tolik vestcu a dalsiho naznacili datum 21.12.2012 a i kdyby bylo by to dobre protoze na svete je tolik debilu a bordelu ze to akorat prospeje vsem
Re: Tak si užívejme!
Autor: david vlk | 13.11.2009 13:39:46
ty mas ale keci kdo by vykradal banky nikdo nic netuší ale budoucnost nebude zkus se zamyslet tvoji budoucnost nedožijes
Re: Tak si užívejme!
Autor: lenka | 13.11.2009 18:45:48
Davide prosim te napis mi odkud jsi my se asi zname
Re: Tak si užívejme!
Autor: nikinka | 17.11.2009 19:24:09
no presne zrovinka dnes sem videla dokument ze konec sveta bude za 1,2 miliardy let tak co blabolej k......
Re: Tak si užívejme!
Autor: samel | 01.12.2009 00:44:53
no valka bude spiše musí být jelikož je lidí jako sraček a zachvíli by neměli co žrat a dychat nebo příjde nějaka infekce lidi se musej redukovat když nemaji přirozene nepratele!
Re: Tak si užívejme!
Autor: Magda | 24.01.2010 21:41:28
Nejhorší je,že za konec světa bude moct nejspíš člověk...
Re: Tak si užívejme!
Autor: Zuzka B | 04.02.2011 14:44:35
Tak to svámi nesouhlasím ač to tak vypadá a je to jediné logické vysvětlení.. Konec bude mnohem dřív než stačí primitivní člověk zničit něco tak mocného! To lidské rase až moc fandíte a přeceňujete jí! jsme hloupí, a né tak mocný aby jsme tohle dokázaly, příroda se brání a ubrání se jako vždycky. Jsme jen nepatrná tečka v celém vesmíru i všude kolem jsme naprosto bezcená rasa!
Re: Tak si užívejme!
Autor: anya | 22.02.2010 09:32:22
ahojky právě jsem zkoukla film 2012 a fakt je to děsivé.Je těžké řict já tomu nevěřím,ale vědci stále mluví o globálním oteplování a s tím věci spojené.Třeba antarktida-sníh tam strašně rychle taje přesto že tam je i minus 40stupnu.Nepůjdu si pujčit miliony protože stále věřím že máme schopné vědce a ti vymyslí nějaké řešení a navíc podle toho filmu nikdo neví kdy to přijde vše je jen provizorní výpočet a navíc archy jsou už nyní obsazené a já jako obyč člověk už se tam nevejdu:))
Re: Tak si užívejme!
Autor: irena | 26.01.2011 23:52:31
vedci furt kvakaji ze bude konec sveta a nic
Re: Tak si užívejme!
Autor: Zuzka B | 04.02.2011 14:13:30
Vědci furt kvákají že bude konec? co je to za nesmysl? Vědci a Nasa se nás snaží přesvědčit že se nic takového dít nebude, mlží a mlží ještě aby ne víte jaký by to byl kolabs na Zemi? dokážete si představit kdyby vám někdo řekl že za necelé 2roky zemřete a svámi celé lidstvo? co by jste udělal? Myslím že to co většina.. Dokážete si představit jak by to tu vypadalo? :D Nic se nedozvíme do poslední chvíle!! Jen až to přijde chci být doma, koukat na televizi a držet své nejbližší za ruce, protože nic víc dělat nemůžeme :( je to smutné ale je to tak! A pokud bouchne yellowstone tak budeme koukat na to jak nejbližší umírají, protože nezemřeme v mžiku, hezky si nás příroda vychutná...
Re: Tak si užívejme!
Autor: PrInCeSsS | 08.03.2010 16:07:22
ahoj
neco ti povim oky kazdej se tu predvadi co vsechno vy o tom co bude za pristi dva roky
prestante se tu predvadet konec sveta vazne bude asi tomu nebudete verit ale ja sem osobne mluvila z muzem ktery mluvim z bohem vazne se mu zjevil a rekl mu to
je my celkem fuk co si kdo mysli ale vy budete ty co budou prosit at prezijete trapaci nedomrdany =D =D =D
Re: rok 2012
Autor: Pavlína Fialová | 14.03.2010 15:09:37
ahojik já věřim že bude konec světa
Re: rok 2012
Autor: vitek | 17.06.2010 19:44:09
věřit se dá ve vše možné, ale toto téma rok 2012 je velmi zajímavé, uprímě říkám že věřím, že se NĚCO stane. A to slovo NĚCO dávám caps lockem, určitě se něco stane...... je to jenom o víře a to v boha, který ho si nemusíme představovat jako něco konkrétního.
Věřte v něco, to je smysl života..!!
petre to neni blabol
Autor: s | 19.03.2010 14:31:50
zdravim vsechny co maj tuseni ze 2012...20+1+2=23(nadvlada) nebude blabol.potreboval bych jestli mi nekdo vysvetli jak mohli indiani pred 5000 lety vedet o tomhle roce kdy tady zili lidi co svitili svickou.jak nejaky indiani co pravdepodobne zvejkaly koku mohli udelat kalendar kterej do dnes zaznamenal kazdej vesmirnej ukaz?jak mohli indiani vedet ze celej svet bude cekat na rok 2012 jako na konec?jakto ze ty indiani vedeli ze bude v tuhle chvili takovej posun ve vyvojji technologie a globalni oteplovani.to je jasnej dukaz ze to neni zadnej konec sveta z vymysleny bible a vyplod fantazie svatych pedofilu ze krestantsky sekty.tohle je dukaz ze ty indiani se drogama spojili se stvoritelem......taky se tesim na rok 2012.......zacne matrix
Re: Tak si užívejme!
Autor: Nathan´er | 16.04.2010 09:37:57
Zase jeden takový pokrytec. Země nemá být zničena, pouze hrozí zabití mnoha lidí, ať si konečně odpočine. Ono i válka má své dobré stránky, nebude nás tu tak moc =D.
Re: Tak si užívejme!
Autor: ales | 22.04.2010 09:00:33
myslím že vše nelze přepočítavat na peníze to je ta chyba dnešní doby myslím že život nepřišel jen tak sám od sebe ale delka života je daná lidstvem a přírodou a věcma co nejsme schopni ovlivnit to je muj názor Aleš H
Re: Tak si užívejme!
Autor: Petra | 27.04.2010 13:16:20
To ANO, konec světa bude na 99% přemýšlím jak přežít ! ! !
Viděla jsem film a je to bomba. Podle filmu zůstane jeden jediný
světadíl v hromadě ! Nic se tam nestane, žádná nehoda ani záplava prostě NIC. Je to AFRIKA ! ! !
Lidi užívejte si, ale neplašte. :-)
Re: Tak si užívejme!
Autor: Roman | 14.05.2010 15:04:43
taky tomu nevěřím jsou to pitomci že tomu věří já tomu nevěřím protože na vánoce to je divný kdybi to byl všedný den tak prosim
Re: Tak si užívejme!
Autor: Erik | 26.06.2010 16:26:18
Ono neni tak snadne vybrat penize z banky a uzivat si, protoze ted meme a mene lidi ma penize v bance na to aby si je uzivali.
A vzhledem k situaci ted na zemi, nekdo rika ze se nic nebude dit v roce 2012, ale podivejme se na to co se deje jiz ted.
Bylo snad tolik katastrof v jednem roce pred 10 lety? Snad kazdy tyden nekde na svete jsou zemetreseni, tornada, urakany, povodne, sesuvy pudy, tsunami, vulkany, statisice mrtvych.... Rikame rok 2012, ale obrovske katastrofy, ktere meni pozici zemskeho povrchu jiz mame ted tady, nebo snad nesledujete TV, nectete noviny???
Neco se deje a je to taky zpusobeno clovekem, ale to neni dulezite, dulezite jsou penize milionaru, politiku a mafie v bance a honosne zabavy,s prostitutkami, ktere tyhle bohati organizuji a tak zapominaji, ze nici tenhle svet svejma spinavejma penezma.
A polozme si vsichni otazku??? Je tady nekdo, kdo ma zajem jim v tom zabranit??? Jsme snad schopni proti nim neco delat, aby jejich spinave penize se nepodileli na zniceni naseho sveta???
Kdo, kde a kdy ji v tom zabrani??? Vsichni jenom kecate u piva a jste mocni jenom v dobe u stolu v pivarne. Polozme si ruku na srdce, neni to tak???
Re: Tak si užívejme!
Autor: posledni zivy majan | 16.11.2010 15:08:29
Dokud mame Chuska Norrise tak se nemame ceho bat;-)
Re: Tak si užívejme!
Autor: corp | 07.12.2010 23:22:50
odkaz z wikipedie na tento člának co končí odkazem na levný voňavky je víc ujetý než vaše názory o konci světa,neméně ujetej názor o nárazu planety o kterém bysme údajně věděli dávno,Nasa by takovej poplašňák nevypustila i kdyby to byla pravda.
Naivní co si myslí,že by obyčejná lúza byla informována,ta pravá apokalypsa je lidstvo samo a to snad naštěstí nejen pracovníci v Nasa,ale i podobných institucí vědí,píše o změně myšlení - věřim ve všechny katastrofy které beztak byli odstartovány,nemluvě o mutacích a hrozbou z vesmíru,ale že by se lidi vzbudili a přestali páchat odporný zvěrstva?na to je i stanův kalendář krátkej...už jen to myšlení před soudnym dnem - napůjčovat si milióny a užívat si - tohle Mayové měli určitě na mysli:( - mám svou víru - dejme tomu,že je to něco za vesmírem,jiný náboženství neuznávám,ale díky tomu mému se nikdo nezabíjí - Darwinova teorie má dost svých nedostatků a hodně o ní pochybuju,nevim čí je to pokus,ale lidstvo se nepovedlo,jestli někde ve vesmíru existuje horší druh než člověk,tak je dobře,že o nich nevíme,ale rád věřím,že na podobné planetě jako Gliese 581 nebo jiné existuje život který následuje po naší smrti - zvířata by měli na této planetě zůstat,vše \&quot;ostatní\&quot; - gameOwer year0
http://www.znamenicasu.cz/konec-sveta-2012-proroctvi/
Autor: Majda | 03.01.2011 21:30:01
Druhý příchod Ježíše Krista ukončí dějiny a pak se budem zodpovídat u soudu. Bůh se moc dlouho dívá na tu hrůzu co se na zemi děje a Bible jasně předpovídá kdo dějiny ukončí. Biblická proroctví se na rozdíl od falešných plní do podrobna. Nostradamus a další jsou falešní Satanovi proroci Bůh své prorctví dává lidem, kteří žijí životem podle Jeho vůle a Boží proroctví se vyplní vždy všechny. Čtě te Bibli, to je jediným vodítkem jak přežít konec světa.
kecy,kecy:)
Autor: Ivan | 16.01.2011 12:32:20
Vy tomu fakt věříte? a co konec světa v roce 2000? stalo se tak? ------- nestalo, tak sou to kecy:)
Re: Tak si užívejme!
Autor: irena | 26.01.2011 23:54:03
je to blbost
Re: Tak si užívejme!
Autor: Blendy | 26.06.2011 22:11:06
Ne že bych tomu úplně věřil, ale přeci jen to za zamyšlení stojí. Jinak je mi jedno jestli vymřeme za milion, tisíc, jeden rok nebo za 5 minut. Když už máme umřít bylo by nejlepší, kdyby se s námi srazila obrovská planeta, chterá by byla minimálně stejně tak velká, jako Země. To nás jen pohltí a ani nic neucítíme:-) Ale zase by jsme o tom věděli předem. Té planety by jsme si asi všimli jak se k nám blíží:-) Tak jedině kdyby nás zasáhl paprsek z neutronové hvězdy. Prý možná takhle i vymřeli dinosauři.
Re: Tak si užívejme!
Autor: Pavel | 09.07.2011 13:23:41
Neco jako konec sveta opravdu prijde kdyz se neprobudite a nepoznate skutecnou pravdu!!! Chteji vas odlakat od slutecne pravdy a udelaji cokoliv cemu chcete sami verit. Treba blabol o konci sveta. Jedine co staci udelat je probudit se a pravdu o novém světovem řadu uvidite sami. Dopustime-li to pak pro lidi kone cveta nastane formou otroctvi. !emeli nikdy slitovani tak proc by tomu melo byt ted jinak? viz. obeti valek....
Re: Tak si užívejme!
Autor: david | 09.07.2011 21:28:40
roku 2012 bude renovovani sveta budeme bud vispjelejsi nebo naopak.....
takze vaste si sve planety ty lovy velryb a to ze zralokum urezou ploutve a pak je nechaj je dost spatny.
skuste reciklaci podporovat organizace na ochranu zeme napr. greenpeace ti se rrozhodli ze nebudou jen prihlizet taky s tim neco delejte.
nemislim treba zastavovat lovy velryb to maji za praci ti nahore XD ale snazte nepohazovat odpadky na zem ucte sve deti aby to nedelaly.
MUSITE ZEMI ASPON TROCHU CHRANIT!!!!!!!!!!!!!!
Re: Tak si užívejme!
Autor: ROMAN.P | 02.01.2012 21:17:41
přesně , tak už se chytněte za hlavy magoři . Krmíte tu lidi sračkama
Re: Tak si užívejme!
Autor: hmhm | 24.01.2012 18:05:22
pokalipsa možná bude psali tom v novinách a na youtobe jsou videa jak straší jejich tam hodně i větnamci to zkoumají jestli jeto pravda ty zvuky byli i v česku a jeto jak s pekla takže bych si nedělala srandu
Zajímavý pohled na rok 2012
Autor: Michaela | 21.04.2012 00:18:34
<a href="http://www.astragal.cz/clanky/specialni-temata--autorske-clanky-/rok-2012.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.astragal.cz/clanky/specialni-temata--autorske-clanky-/rok-2012.html</a>
Re: Tak si užívejme!
Autor: alex | 26.11.2012 10:25:57
jojo :D
Re: Tak si užívejme!
Autor: erik | 13.12.2012 19:13:49
Bude JISTĚ alespn BLACK OUT!!!Pokud totiž vše nepujde tvz.předpovězenou cestou,tak ti-co fakticky ovládají svět-to spustí například pomocí haarpu....Svět je na NĚCO připraven,takže je to ideální situace zbavit se množství lidí / plánované snížení populace /,nabízí se vyřešení krize / bez války,tedy bez viníka /,zůstane snad dost vyděšených,co se dají očipovat a zotročit natrvalo....Bude jen elita a otroci-dávný sen mocných...Pokud se totiž nestane nic zásadního PŘEDPOVĚZENOU CESTOU,BUDE TO SPUŠTĚNO V DANÝ DEN UMĚLE!!!
Re: Tak si užívejme!
Autor: leona | 19.12.2012 18:55:14
už mě ss tím pěkně všichni serou, a´T UŽ JE SOBOTA RÁNO

 

Konec světa se nezadržitelně blíží! Rok 2012 bude již posledním, kdy bude svět tak jak jej známe.

Copyright © 2009 Web From Pixels group
Zásady ochrany osobních údajů, kontakty